طرح توجیهی استخراج بیت کوین..

طرح های توجیهی

برای گفتگویی آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنید
قالب جدیدی برای وبلاگتان نیاز دارید؟!!
شهرقالب !
دنبال مطالب تفریحی هستید؟!
بخش تفریحی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 40
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
آی پی امروز : 4
آی پی دیروز : 4
بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 5
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 92
بازدید سال : 654
بازدید کلی : 2,115
مشخصات
آی پی : 3.145.66.241
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
نویسنده : `Amir'Osaesi
بازدید : 13


 در طرح توجیهی استخراج بیت کوین در سایت مستر صنایع قصد داریم که توضیحات بیشتری بدهیم، هشینگ نقش بسیار مهمی در امنیت بیت کوین دارد.از آنجا که استخراج بیت کوین در هر بلاک نیاز به قدرت محاسباتی بالا دارد، حمله‌هایی مانند حمله ۵۱٪ (۵۱٪ Attack) بسیار دشوار است. این امر به معنی این است که هیچ شخص یا گروهی قادر به کنترل بیش از نیمی از قدرت محاسباتی شبکه نمی‌باشد.

سختی شبکه در ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین

سختی شبکه بیت کوین!

سختی شبکه بیت کوین بستگی به میزان پیچیدگی محاسبات هشینگ برای استخراج بلاک‌های تازه در شبکه دارد.هدف اصلی از سختی شبکه، حفظ سرعت تولید بلاک‌ها و پایداری شبکه است.

بیت کوین به طور خودکار سختی شبکه را هر 2016 بلاک (حدوداً هر 14 روز) تنظیم می‌کند.

📈 سختی شبکه به وابستگی مستقیم با تعداد و قدرت دستگاه‌های استخراج (ماینرها) دارد. هنگامی که تعداد استخراج کنندگان بیت کوین (ماینرها) افزایش می‌یابد، سختی شبکه نیز افزایش می‌یابد تا تعادل تولید بلاک‌ها هر 10 دقیقه حفظ شود.

📉 اگر تعداد ماینرها کاهش پیدا کند، سختی شبکه نیز  کاهش پیدا می‌کند. این برای تعادل دادن به فعالیت استخراج در شبکه بیت کوین و جلوگیری از تولید بلاک‌ها به سرعت بیش از حد است.

💡 این را در نظر داشته باشید که این چرخه تنظیم سختی شبکه، می‌تواند با تغییراتی در  پروتکل بیت کوین (مانند BIP9 و BIP148) تغییر کند.

امیدواریم که این توضیحات در مورد سختی شبکه بیت کوین مفید بوده باشد!

انواع استخراج بیت کوین

در رابطه با انواع استخراج بیت کوین و ارز های دیگر به بررسی بیشتر میپردازیم:

۱)استخراج با کارت های گرافیک یا ریگ ماینینگ(GPU Mining(RIG)): در این روش، از کارت‌های گرافیک قدرتمند برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شود. این روش به طور کلی برای ارزهای دیجیتال مبتنی بر الگوریتم‌های Proof-of-Work مثل اتریوم استفاده می‌شود.

۲)استخراج سخت‌افزاری (ASIC Mining): در این روش،از دستگاه‌های ASIC (مدار مجتمع خاص برای استخراج) استفاده می‌شود. ASICها برای استخراج بیت کوین بهینه سازی شده‌اند و بر اساس الگوریتم هشینگ خاصی کار می‌کنند که برای بیت کوین بکار می‌رود.


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش